torsdag 29 januari 2009

Mitt såkallade liv..

..anmäler frånvaro för cirka 2 veckor framåt, pga tidsbrist.
See ya in hell ni JAA snubbar och skolministrar som kräver vad som krävs av oss otacksamma studenter. Vi gjorde en planering idag, för den närmsta veckan osv. Min själ är nu officiellt såld till lägre makter.

Ibland frågar jag mig själv varför. Sen kommer jag på att jag inte har tid att grubbla på sådant irrelevant och icke-skolrelaterat. Antagligen, kommer jag inte heller hinna åka hem över helgen. Jag hade verkligen velat göra det.

Eftersom livet redan känns surt, kan jag lika gärna vara effektiv och läsa lite biologi.
En bitter Malin önskar er en god natt.
(må ni spendera era framtida nätter i mindre exklusiva lakan
än mina då jag tagit över världen med mina
medelmåttiga gymnasiebetyg).