tisdag 27 januari 2009

Goin´ south

Alltså. Jag måste åka hem i helgen. Hem som i hem som i Thn. Planen var att det inte skulle hinnas med innan vecka 9 sådär, och då bara i 4 dar. Fuck that. Skolan är viktig, men jag går inte med på tortyrskapet om jag inte får åka hem och bli uppskattad - snarast.

Tänk när man var liten, så lätt allt var fast man inte tyckte det då. Kommer man se tillbaka på gymnasiet om tio år och tänka samma sak? Det beror helt på om jag hamnar i fångläger eller ej. Fånglägersmänniskor har all anledning att klaga.
Jag tycker egentligen att folk har för lätt att vältra sig i sina bekymmer. Mitt liv är fina fisken med chips. Bara jag får åka söderut, om än så bara ~30 mil.



Blogg-generationen är inte för cool för en akustisk Buble-cover, framförd av en tjej som verkar bo på ett grönt och trångt ställe.
Jag hade till och med spelat den själv om det inte hade varit historiens fiasko.